یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

پیوستن چند یار دیگر

سلام دوستان عزیز حال و احوال چطوره ؟


این چند روز که آپ نکردیم اتفاقات جالبی افتاد مثلا بالاخره یعقوب بهمنی عزیز قدم رنجه فرمودن و بعد از اتمام دوره کد( به قول خودش ۲ماه عملیات پیچش در توپخانه اصفهان) به اینجا سر زد ...... کاوه گلکار هم اعلام موجودیت کرد  ..... از طرف سایر اعضای گروه ۱۷ شورشی یگان به این ۲عضو گروه خوش آمد میگم و امیدوارم که حضورشون گرم و پایدار باشه .


عیسی خانی ( فرمانده دسته ۷ ) سرباز وظیفه ای از دیار قوشاچای میاندواب هم به جمیع همسنگران پیوست ...


علی ابراهیمی معتاد ( ببخشید رنجر ) هم اعلام موجودیت کرد تا بالاخره اصفهان هم یک نماینده در سنگر داشته باشه البته یه خاطره هم از دوره کد مرکز پیاده شیراز فرستاد که آخر همین پست مینویسمش ...


و در آخر اینکه از بچه های دوره بعد از ما یعنی دوره ۱۲۷ هم یک دوست عزیزی به وبلاگ سر زد و خودش رو ستواندوم رسولی معرفی کرد که در اینصورت حاکی از این مطلبه که ارتش همچنان رو حرفش ایستاده و زیر بار کاهش درجه ها نرفته ....


پ.ن۱ : خاطره ی ارسالی از علی ابراهیمی


سلام می خوام یکی از خاطراتی را که در مرکز پیاده افتاد براتون تعریف کنیم. ضمنا اینجا به من علی RANGER میگن (معتاد هم خودتی) . یه روز توسط فرمانده محترم یگان احضار شدم وقتی وارد اتاق شدم فرمانده به من گفت در را پشت سرت ببند در داخل اتاق فقط فرمانده و معاونش بود . فرمانده با لحن جدی به من گفت که آستینت را بزن بالا من هم آستینم را تا کردم و یکمی بالا زدم. در حالیکه کنکاوانه به دستم نگاه می کرد گفت بالاتر . من هم آستینم را تا آرنج بالا زدم باز هم با اون نگاهش گفت بیشتر . من هم تا اونجایی که امکان داشت آستینم را بالا زدم و بهش گفتم بیشتر از این دیگه بالا نمیره . فرمانده با انگشتش دستم را نشون داد و گفت این جای چیه رو دستت؟ من هم با خونسردی تمام گفتم جای جوشه. بعدش بهم گفت راستش رو بگو دارو چی مصرف می کنی من هم با جدیت خاصی گفتم پماد دیفلوفناک ! دیدم جفتشون نتونستن حالت جدیشون را حفظ کنند و پکیده بودند از خنده. فرمانده گفت حالا که اینطوریه می بریمت آزمایش خون تا مشخص بشه . من هم گفتم آن را که پاک از است از محاسبه چه باک است! وقتی دیدن آدم حاضر جوابی هستنم بی خیال شدن و گفتن برو بیرون . (برید حالشو ببرید )


پ.ن۲ : دوستانی که دوره کدشون تموم شد محل خدمت خودشون و سایر بچه های ۵۲۱ رو اعلام کنند .....


پ.ن۳ : پیشاپیش عید سعید مبعث رو به همه دوستان تبریک میگم .....