یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

۵۲۱ پـــــــــرچــم بـالا !!!

سلام بر جمعی یگان ۵۲۱ دوستان چه خبر؟

محل خدمتاتون چطوره ؟ امیدوارم که هر کدومتون هرجایی که هستین همیشه بگید :‌

                                  روحــــــیـــه عـــالـیــــــــــه !!!

امین رهبری عزیز که دیروز زنگ زد و تو اداره مربوطه داره خوب خوش می گذرونه .

امیدوارم همه بچه ها مثل من و کریم پرچم ۵۲۱ رو تو محل خدمتشون بالا برده باشن .

من که از همون روزهای اول که رفتم پرچم ۵۲۱ رو تو اداره بالا بردم تو این هفته هم که حسابی ثابت کردم که تحت آموزش ۵۲۱ یعنی چی ؟!چون حسابی شروع کردم به پیچوندن


بچه های امریه دیگه ای که پیش ما هستن و از من قدیمی ترن تحت آموزش نیروی دریایی هستن و ابهت ۰۱ رو ندیدن برا همین تعجب می کنن وقتی می بینن من به این راحتی میپیچونم....

چند روز پیش که با یکی از مهندسین جوون و رسمی اداره تو دفتر نشسته بودیم صحبت از خدمت شد و اینکه گفت اونهم تو ۰۱ آموزش دید.... از من پرسید کدوم یگان بودی گفتم ۵۲۱ اون خودش تو هفتصد و .... بود گفت یه فرمانده عقده ای داشتن که خیلی مزخرف بود فامیلیش رو که گفت بهش گفتم منظورت امرا... هست ؟ گفت آره می شناسیش گفتم این یارو فرمانده ما هم بود و داشت از خاطرات بدی که باهاش داشتن می گفت که دیدم این آقا رفتارش هنوز بعد این چند سال هیچ تغییری نکرده بود ! ولی خب اونها نتونسته بودن مثل ما جلوش در بیان و .....

(‌ولی دلم براش میسوزه چون این جور که معلومه هیچ دوره ای نتونست از خودش خاطره خوبی بجا بگذاره جز برای اون آقا زاده هایی که پارتی داشتن و این آقا هم همیشه ادعا میکرد من به هیچ عنوان پارتی بازی نمی کنم )


پ.ن۱ : راستی بچه ها دیگه الان جناب سروان حیدری  و سرگروهبان نوری باید رفته باشن برای پایان دوره و بزودی ترخیص میشن و خدمت سربازی رو به اتمام می رسونن.

جناب سروان حیدری شیرینی پایان خدمت یادت نره !!!!


پ.ن۲ : و اما ستواندوم باقری که بازم پیغام گذاشت :

سلام  با تشکر از مسئول وبلاگ که ما نفهمیدیم کیه

من حوصله زیاد ندارم بالاخره ع... رفت و اوضاع یکم بهتر شده  فرمانده گردان جدیدم خوبه و چون از پشت پرده های ع... خبری نیست اوضاع آرام شده مرد خیلی خوبیه فرمانده جدید به جزء چند تا اشکال که باید تحمل کنیم احتمالا از ماست
جناب سروان ن... هم خیلی خوب شده و هوای یگانشو زیاد داره  جزء دوری شما ملالی  نیست

پاسخ:

اگه یادت بیاد روز آخر کی بالاخره ماچت کرد می تونی بفهمی من کیم خوشگله !!!

ضمنا این ایمیلت رو هم واسم بزار .


پ.ن۳ : با تشکر از رضا صادقی

رضا صادقی و میثم سخاجو هم افتادن تیپ ۷۲ مکانیزه اندیمشک

خداوندا به کریم صبر بده

با تشکر از رحیم عزیز برای اطلاع رسانی درباره محل خدمت بعضی دیگر از دوستان .


خداوند به کریم خاکی صبر بده آآآآآآآآآآآآآآآآقای فلاور ( ببخشید آقای گل ) هم تو پادگان کریم جون رفته البته ناگفته نماند آقای گل در قسمت عقیدتی مشغول شدن از این رو برای کریم عزیز از خداوند منان طلب صبر می فرماییم ....


جناب سروان باقری هم لطف فرمودند و به اون یکی آدرس وبلاگ سر زدند و اخباری از مرکز فرستادند

( آخه خوشگله چرا به اون آدرس رفتی ؟ هنوز از من میترسی که اینجا نمیای؟)


ستواندوم باقری

سلام بر تحت آموزش های قبلی یگان 521 و جناب سروان های فعلی
اوضاع در مرکز قمر در عقرب
فرمانده گردان عوض شده و ... هم کاسه داغتر از آش .....زیر آب تمام بجه ها رو پیش فرمانده جدید زده امیدوارم شرش زودتر کم بشه

خاکی و فرهمند دوستون دارم.

خدایا اینجا هم به کریم صبر بده آخه باقری دوسش داره


و اما در مورد محل خدمت خودم و چگونگی گذران خدمت :

از ۲/۱۱ تو اداره مربوطه مشغول بکار شدم و دقیقا تا ۲/۱۹ کارم این بود که صبح برم ساعت بزنم بعدش در و دیوار رو نگاه کنم و پشت کامپیوتر واسه خودم وقت تلف کنم و بعضا به اتاق همکاران گرامی سر بزنم و چایی میل بفرمایم .

تا اینکه خدا از ناشکری ما که همش اعلام می کردیم از بیکاری کلافه شدیم ناراحت شد و به یکباره از ۲/۲۰ بدبختی ها آغاز شد برای روز اول یک دفعه رئیس محترم امر فرمودند ماموریت بنویس و برای نظارت بر آسفالت فلان منطقه برو و من بیچاره تک و تنها اعزام شدم به محل پروژه و بدلیل اینکه به یکباره تبدیل شدم به ناظر مقیم پروژه تا ساعت ۱۷ تو گرمای هوا و بدتر از آن گرمای آسفالت مشغول نظارت بر پروژه شدم و بدین ترتیب هر روز کار ما شده نظارت بر پروژه های مختلف راهسازی.

امروز هم صبح زود خانومه تو امور اداری اومد گفت مهندس فیش حقوقیتون اومده بیاین ببرید .

جالب اینکه هنوز چند روز مونده تا آخر ماه حقوق ما واریز شد بعد از اینکه یه نگاه به فیش انداختم دیدم بعد از کسورات بیمه و ۱۱ روز دیرتر از اول ماه شروع بکار کردن مبلغ پرداختی خالص شده ۴۰ هزار تومن.


پ.ن: لیست محل خدمت بچه ها آپدیت شد .


تغییرات در مرکز آموزش ۰۱

یک ساعت پیش کریم خاکی زنگ زد ( من که اصلا تا اون موقع خواب نبودم - خب دیشب تا صبح بیدار بودم .... ) خلاصه جای یعقوب هم مشخص شد ! یعقوب جان اثرات آزار و اذیت کد خوردنه دیگه !!!


از رحیم عباس زاده هم خبر رسیده که امید فتحی با ایشون تماس حاصل فرمودند و از کل بچه ها درخواست حلالیت داشتند ( بچه ها که فکر کنم همگی بعد از جشن پتویی که روز آخر براش گرفتن حلالش کردن ولی اگه کسی از دست امید بخاطر حرکت قشنگی که رو ارتش پیاده کرد ناراحته مشکل از خود طرفه نه امید ولی حلالش کنه ! )


همینجا یه تشکر خیلی خیلی ویژه از طرف خودم و کل بچه ها از جناب سروان حیدری می کنم که محبت کردند و به وبلاگ ما ( به قول اون یارو سرهنگه : به جمع سربازی ما ) سر زدن و همچنین ما رو از آخرین تغییرات پادگان با خبر کردند ....


و اما تغییرات مرکز آموزش ۰۱ ( این رو به شیوه ای که یارو تو مراسم های صبحگاه تشویقات و تنبیهات رو اعلام میکرد بخونید ):


فرمانده پادگان 01 نراجا : سرتیپ 2 ستاد سعید شعبانیان
فرمانده گردان 2 هنگ1 :سرگرد پیاده رحیم دوست

فرمانده 521: س2 پیاده مهدی نرمان زاده

فرمانده دسته یکم : س 2 پیاده حسن حیدری


* و همچنین به علت جمعیت بالای سربازان هر گروهان(130نفر) گروهان 524 نیز راه اندازی شد.


پ.ن ۱:‌حیدری خیلی خیلی دوست داریم . حیف که روزی که امریه ها رو گرفتیم نبودی آخه بچه ها می خواستن یه ادای احترام نظامی بکنن بعد برند .

من از طرف کل اعضای Golden 17 group ( هفده شورشی یگان ) اعلام می کنم :

                                                درود جـناب !


پ.ن۲ :‌امیدوارم نرمان زاده جو گیر نشه و با بچه های جدید درست برخورد کنه ! چون اون حداقل عاقبت کار رو دیده و میدونه اگه اونها اهرمی مثل بازداشت کردن در اختیار دارند بچه ها هم می تونن همون بلایی که سر فرمانده سابق یگان آوردن سرش بیارن تازه بچه ها هم اهرمی قویتر دارند که روز آخر موقع رژه پایانی جلوی امیر می تونن این اهرم رو بکار ببرند ....

محل خدمت دوستان

اول از همه لازم می دونم از اون دوستانی که اومدن اینجا سر زدن تشکر کنم بویژه دوستای خوبی مثل احسان و امیرحسین و سایر دوستانی که کامنت گذاشتند .


با توجه به اینکه دیگه مرخصی های پایان دوره تموم شد و هر کدوم از شنبه باید به یگانهای خدمتیمون بریم اول از همه برای تک تک دوستان آرزو دارم که صحیح و سالم باشند و بعد اینکه تو قسمتهای خوبی بیافتن.

از دوستانی که برای دوره کد احتمالا از امشب یا فردا صبح حرکت می کنند به سمت شیراز هم از اینجا خداحافظی می کنم .


اما اطلاعاتی که از محل تقسیم دوستان بدستم رسید :


ابوذر مولوی : لشکر ۲۳ تکاور - پرندک


رحیم عباس زاده ( به شیوه سعید طهماسبی خونده بشه : عاباس زاده ! ) : کرمانشاه - بچه ها همتون واسه رحیم دعا کنید که منتقلش کنن نزدیکای خودشون ؛ تا اطلاع ثانوی اسلام آباد غرب

محرم گرگانی : کرمانشاه

میلاد خسروانی : کرمانشاه 

ناصر کوثری : کرمانشاه - سر پل ذهاب

ساسان غلامی : کرمانشاه - حاجی آباد


بچه های north boys :

- احمد حلاج : سازمان زندانها - قائم شهر

- میلاد سریع : سازمان فنی و حرفه ا ی

- خودم : اداره راه و ترابری مازندران

- جواد فلاح پور : دانشگاه علوم پزشکی - ساری

- امین رهبری : اداره راه و ترابری - قزوین ( امین جون داداش توصیه های روز آخرم رو فراموش نکن!بویژه خرید لباس زیر فولادی)

- رضا فاضلی : انرژی اتمی-اهواز

- اصغر باباجانپور: دانشگاه بابلسر



کریم خاکی : تربت جام

مجتبی گل : تربت جام - عقیدتی


حامد رحمانی : دوره کد - پیاده شیراز

شهرام زینالی نژاد : دوره کد - پیاده شیراز

یعقوب بهمنی : دوره کد - پیاده شیراز


محمد تیموری : کمیته امداد - چهارمحال


احسان اندی : اگه اشتباه نکنم دزفول

رضا صادقی : تیپ ۷۲ مکانیزه اندیمشک

میثم سخاجو : تیپ ۷۲ مکانیزه اندیمشک

نیما غریبی : تکاوری ۹۲ زرهی اهواز


دوستان امریه سازمان فنی و حرفه ای که 2ماه را با هم تو کرج برای دوره مربیگری می مونند:

- میلاد سریع

- امیرحسین فرهمند

- احسان اردستانی

- علیرضا همتی

- علیرضا کارگر بیده


فرید لطفی : پتروشیمی بندر امام


حمید دانایی : لشکر 58 ذوالفقار شاهرود



* اگه از محل خدمت سایر دوستان خبر دارید اعلام کنید تا اضافه بشه !!!


پ.ن1: امیدوارم همه دوستان فرماندهان ( دوستان امریه مدیران ) خوب و باشخصیتی داشته باشند ( نه مثل ا.ع )


پ.ن2: بچه هایی که بعد از دوره کد افسر آموزش میشید ! همیشه حیدری رو تو ذهنتون بیارید و یادتون باشه که بچه ها چقدر دوستش داشتند.پس شما هم سعی کنید مثل اون باشید و خاطره خوبی از خودتون برای کسایی که پیش شما خدمت می کنند بجا بزارید .


پ.ن3 : یه گله هم از دوستای خوبم دارم مخصوصا بچه های آس1 :

بچه ها عهد و پیمان شب آخر رو به همین زودی فراموش کردین؟ چرا نیومدید و محل های خدمتتون رو خبر ندادید؟! آمار بازدید کننده ها نشون میداد که بچه ها سر زده باشند ولی متاسفانه خبری از خودشون نزاشتن و رفتند ....




مشخصات دوستان

با تشکر از داداش امیر گل !


از اونجایی که وبلاگ امیرحسین با مشکلات فنی روبرو شده ایشون لطف کردن و لینک فایلی که وعده داده بود را فرستاد اینجا تا دوستان دریافت کنند .


احسان جون  « سرت سلامت »  اینا از ما پول نگیرند و خرج رو دست ما نگذارن ما حقوقشون رو نخواستیم !


پ.ن۱ : شرمنده از دوستان بخاطر اینکه حواسم نبود تا سیستم تایید نظرات را حذف کنم !


پ.ن۲: من نمی دونم بقیه دوستان این آدرس ها به دستشون نرسیده یا دارند کم لطفی می کنند. امشب دوباره برای بعضی ها اگه یادم موند آدرس رو می فرستم !




                                             دانلود فایل مشخصات