یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

عید غدیر مبارک

عید غدیر و عید ولایت و امامت را با یک روز تاخیر به تمام دوستداران مولا امیرالمومنین تبریک عرض می کنم .

و به تمامی سید های یگان اعلام می شود عیدی های خود را هرچه سریعتر بفرستید بیاد .


بچه ها هر کسی از بی معرفت هایی که با کسری خدمت تونستن خدمت رو به اتمام برسونند و به ما هم اطلاعی ندادند خبری داره همینجا بگه تا از خجالتشون در بیایم .

کریم توپخونه رو آتیش کن واسشون ...

رحیم عاباس زاده عزیز هم ایشالله دیگه حالش خوب شده و دست از این مرخصی استعلاجی گرفتناش ور داشته ( رحیم تو هم یه پا ارشد فیلم شدی واسه خودت نکنه تو هم پاهات مشکل پیدا کرده و می لنگی تو یگانتون )

یه خبر هم واسه داداش امین گلم : امین جون پوریا ارشد سازه های هیدرولیکی تو تکمیل ظرفیت قبول شد و از ادامه خدمت ترخیص شد . ضمنا در مورد دفترچه بیمه همچنان پی گیرم و هرچی بیشتر پی گیری می کنم نا امیدتر میشم .


عکس های این هفته که در ادامه مطلب قرار می گیرند عکس های صف اول و دوم سازمان رژه هستند باشد تا این عزیزان رستگار شوند .


پ.ن۱ :


مردی به استخدام یک شرکت بزرگ چندملیتی درآمد. در اولین روز کار خود، با کافه تریا تماس گرفت و فریاد زد: «یک فنجان قهوه برای من بیاورید."

صدایی از آن طرف پاسخ داد: «شماره داخلی را اشتباه گرفته ای. می دانی تو با کی داری حرف می زنی ؟"

کارمند تازه وارد گفت: "نه"

صدای آن طرف گفت: "من مدیر اجرایی شرکت هستم، احمق"

مرد تازه وارد با لحنی حق به جانب گفت:«و تو میدانی با کی حرف میزنی بیچاره."

مدیر اجرایی گفت: "نه"

کارمند تازه وارد گفت: «خوبه» و سریع گوشی را گذاشت


ادامه مطلب ...