یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

بی مقدمه

                                                  

                                                دوستان سلام 

 

 

ابتدا جا داره  عید قربان رو به خودتون و خانواده ی محترمتون تبریک بگم. 

 

یه تسلیت کوچیکم به داداش محمدم بابت اون اتفاق ناگوار می گم. 

 

می خوام امروز یه خاطره ی جالب براتون تعریف کنم که به خودتون افتخار کنید. 

امروز محل خدمت بودم که چندتا افسر جدید برامون اومد. خلاصه بهشون تبریک و خیر مقدم گفتیم و یکم قدیمی بازی در آوردیم  

 این بچه ها هنوز اسم من رو نمی دونستنَ نزدیک ظهر بود که فرماندم یه سرباز فرستاد که صدام کنه برم پیشش. سرباز اومد گفت جناب خاکی فرمانده کارتون داره َ دیدم یهو این افسرای جدید با بهت و حیرت به من نیگاه می کنن و گفتن کریم خاکی شمایین؟؟؟؟ 

گفتم آره َچطور مگه؟؟  

گفت ما از طریق اینترنت اسم شما رو دیدیم و با وبلاگتون آشنا شدیم. آرزومون بوده که دوستیهای ما هم مثل شما گرم بمونه و خلاصه کلی خوشحال شدن که یک نفر رو اونجا می شناختن و....   

 

راستی یه توصیه هم براتون دارم:

 

اگه یه روز رفتین داروخونه حواستون باشه فروشنده دستش تو جیبش نباشه. چون بعضی وقتا دستش تو جیبشه و میگه: 

اینو روزی سه بار بخور. 

اینو بمال. 

اینو شبا قبل خواب زیر زبونت بذار. 

اینو بجو. 

اینو شبا فشار بده یه قطرشو تو چشات. 

و اینو بخور واسه گلوت خوبه...

 

 

با یه شهر به خدا می سپارمتون:  

 

دیگر دلم برای خیالتان هم تنگ شده است ..

صحبت از دلتنگیه خودم نیست ...

صحبت از خیالهای پریشان است که هر لحظه سراغتان  را می گیرد...

صحبت از رخوت سنگینیست که سر تا پای خیال خاکستری من را با خود به بیکرانه وجود می برد ...

در پریشانی خیال گم شدن هم حرف تازه ای نیست ...

دلم به اندازه ی وسعت نگاهتان و دل دریایتان غریب است ... 

 

                                                                                        یا علی