یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

تنها بهانه هست و نیست هیچ

رحلت رسول گرامی اسلام و اربعین حسینی را به تمامی دوستان تسلیت عرض میکنم ....


باز دلم خون شد و چشمم گریست               آنکه در این روز چون من نیست کیست ؟

باز دگر باره رسید اربعین                             جوش زند خون حسین از زمین



سلام به همه بر و بچه های با معرفت یگان ۵۲۱ که هنوز هم به این سنگر سری میزنند از هم سنگران گرامی مخصوصا اون دوستان خوبی که زنگ میزدن و از اینکه خیلی وقت شده آپ نکردیم گله میکردن بویژه امین رهبری دوست داشتنی ( امین جون کنار وایسا دارم اینجا رو میتکونم گرد و خاک ، نشی ) عذر خواهی میکنم . چون هر چی بیشتر به آخر خدمت نزدیک میشم کارهایی که به من محول میشه بیشتر از قبل میشه و بعدش هم که درگیر خوندن واسه امتحان نظام مهندسی هستم. واس همین دیگه نایی نمی موند که بیام اینجا مطلبی بنویسم دلمون به این کریم آق منگل خوش بود که در نبود ما دستی به سر روی اینجا بکشه که  انگار این روزا که خدمتش تموم شده اینجارو از یاد برده و همش به فکر پول در آوردن و لباس در آوردن هست!

درود بر شرف خدمتی که هنوزم سر میزنه !

یادمه در یک حدیث از خدری خوی نبی خونده بودم : ((... و نفرین و عذاب الهی و ابدی بر شما کسانی که خدمتتان زودتر از دیگر همسنگران به اتمام میرسد و خبری از خود برجای نمیگذارید باشد که همه رستگار شوید ! ))

برای این پست در ادامه مطلب عکس های صف سوم و چهارم سازمان رژه هست .


ادامه مطلب ...