یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

خداوندا به کریم صبر بده

با تشکر از رحیم عزیز برای اطلاع رسانی درباره محل خدمت بعضی دیگر از دوستان .


خداوند به کریم خاکی صبر بده آآآآآآآآآآآآآآآآقای فلاور ( ببخشید آقای گل ) هم تو پادگان کریم جون رفته البته ناگفته نماند آقای گل در قسمت عقیدتی مشغول شدن از این رو برای کریم عزیز از خداوند منان طلب صبر می فرماییم ....


جناب سروان باقری هم لطف فرمودند و به اون یکی آدرس وبلاگ سر زدند و اخباری از مرکز فرستادند

( آخه خوشگله چرا به اون آدرس رفتی ؟ هنوز از من میترسی که اینجا نمیای؟)


ستواندوم باقری

سلام بر تحت آموزش های قبلی یگان 521 و جناب سروان های فعلی
اوضاع در مرکز قمر در عقرب
فرمانده گردان عوض شده و ... هم کاسه داغتر از آش .....زیر آب تمام بجه ها رو پیش فرمانده جدید زده امیدوارم شرش زودتر کم بشه

خاکی و فرهمند دوستون دارم.

خدایا اینجا هم به کریم صبر بده آخه باقری دوسش داره


و اما در مورد محل خدمت خودم و چگونگی گذران خدمت :

از ۲/۱۱ تو اداره مربوطه مشغول بکار شدم و دقیقا تا ۲/۱۹ کارم این بود که صبح برم ساعت بزنم بعدش در و دیوار رو نگاه کنم و پشت کامپیوتر واسه خودم وقت تلف کنم و بعضا به اتاق همکاران گرامی سر بزنم و چایی میل بفرمایم .

تا اینکه خدا از ناشکری ما که همش اعلام می کردیم از بیکاری کلافه شدیم ناراحت شد و به یکباره از ۲/۲۰ بدبختی ها آغاز شد برای روز اول یک دفعه رئیس محترم امر فرمودند ماموریت بنویس و برای نظارت بر آسفالت فلان منطقه برو و من بیچاره تک و تنها اعزام شدم به محل پروژه و بدلیل اینکه به یکباره تبدیل شدم به ناظر مقیم پروژه تا ساعت ۱۷ تو گرمای هوا و بدتر از آن گرمای آسفالت مشغول نظارت بر پروژه شدم و بدین ترتیب هر روز کار ما شده نظارت بر پروژه های مختلف راهسازی.

امروز هم صبح زود خانومه تو امور اداری اومد گفت مهندس فیش حقوقیتون اومده بیاین ببرید .

جالب اینکه هنوز چند روز مونده تا آخر ماه حقوق ما واریز شد بعد از اینکه یه نگاه به فیش انداختم دیدم بعد از کسورات بیمه و ۱۱ روز دیرتر از اول ماه شروع بکار کردن مبلغ پرداختی خالص شده ۴۰ هزار تومن.


پ.ن: لیست محل خدمت بچه ها آپدیت شد .


نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.1adam.blogsky.com

!

کاملترین سری فیلم های لورل و هاردی پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.laurelhardy.ir/

سلااااام دوست من[گل][گل][گل]

خوبید؟

وب جالب و خوبی دارید[بغل]

یه سر هم به فروشگاه من بزنید و از محصولات جالب ما هم دیدن کنید[قلب][قلب][قلب]

[قلب][قلب][قلب]این هم یکی از مجموعه های من[قلب][قلب][قلب]

مجموعه ای جاودان و ارزشمند از تمامی فیلمهای هنرمندان نامدار آمریکایی (لورل وهاردی) . تمامی فیلم ها با کیفیت خوب می باشند. زوج هنرمند کمدی سینمای جهان که با بازی زیبا خود همه را شگفت زده کرد و فیلم های انها جز یکی از شاهکارهای جهان قرار گرفت. مجموعه ای با ارزش شامل بیش از ?? فیلم لورل و هاردی با هنرمندی هنرنمایی های استن لورل ، الیور هاردی . قابل پخش بر روی رایانه و دی وی دی پلیرهای خانگی.

[قلب][نیشخند]برای توضیحات بیشتر حتما یه سر به وب من بزن باشه[نیشخند][قلب]

[گل]منتظرم ها

[گل][گل]شاد باشیددددد

[گل][گل][گل]بای تا های

رحیم عا باس زاده جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ

محمد اگه حقوقت اضاف اومد شماره حسابم رو میدم واریز کن به حسابم چون لازم دارم آخه میخوام از این به بعد اگه مرخصی گرفتم با هواپیما برم شهرمون!!!!!!!
منتظر جوابت هستم...........
به north boys سلام مخصوص من رو برسون به خدا دلم برا همتون تنگ شده

بچه ها هم به تو سلام می رسونن رحیم جون

داداش حقوق من که اضافه نمیکنه آخه فقط هزینه های اداره من اینطوریه :
در ماه روزی 1000 تومن آبدارچی محترم بابت صبحونه ازمون میگیره ( در ماه 30000 تومن)، ماهی یکبار هم باید 24000 تومن پول بستنی مخصوص کارمندای طبقه ای که هستیم رو بدیم حالا کرایه و .... بماند .

ولی تو اگه نیاز داری شماره حسابت رو بفرست داداش من کوچیکت هم هستم .

رحیم عا باس زاده شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

آقا من نوکرتم شوخی کردم داداش برادری شما به ما ثابت شده
دنبال کارهای انتقالم به خوی هستم نیستید ببنید واسه انتقالی چکارها که نمی کنم!!!!!!!!
دوستون دارم

کریم خاکی شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام بچه هااااااااااا
دهن مرخصی ۷۲ ساعت رو سرویس کردم.
یه خبر از مجتبی گل:
دیشب تو آسایشگاه خواب بودیم> یهو تو خواب داد زد آآآآآقااااااا دعوا داری مو ۴ تا ستاره داروم (:
همه ترکیدن از خنده....
راستی یه خبر دیگه ام دارم که غمناکه):
دیروز افسر نگهبان بودم پیچوندم خوابیدم افسر سر اومد ۵ روز اضافه خدمت برام زد (:
ولی بجاش پرچم ۰۱ اومد بالا
همتون عشق
راستی هرکی باقری رو دید از طرف من یه لب ازش بگیره
یا علی
گروهاااااااااااااان خییییییلیییی خوووووووب

کریم خاکی شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

رحیم عاباس زاده خیلی بیکاری.
اگه پول میخوای شب بیا جای خودم.
شهرام: خاچچچچیی چی چی میگی؟
بوس

فرید لطفی دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ http://f-lotfi2009.blogfa.com

سلام به بروبچ گل ۵۲۱
به لطف خدا دازیم تو گرمای ۴۵ درجه ای خوزستان حال می کنیم
محتسب مستی به ره دیدو گریبانش گرفت/ مست گفت ای دوست این پیراهن است افسار نیست
سپاس جناب

دکتر حمید دانایی دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ

سلامبچه های گل.به یاد صبحونه های تخمیه ۰۱ به یاد قدم اهسته های بعد نهار ...به یاد مرخصی های ساعتی که با کله کچل و لباس پلنگی اشخوری تو بی ار تی و مترو خیابونای غریب تهرون ....به یاد حضور غیابای حامد خدمتی و جو گیریای میلاد خسروانیو.........دادو فریادای علیپورو......اون جاسوسی که اخرم ن .....؟فهمیدیم کی بود.... و به یاد بهداری که محل جیم من بود ....و به یاد مرام همه یه ۵۲۱ کی ها

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

کریم جان اولا شما اسلام آباد غرب رو ندیدی کههههههههههههههههههه
ثانیا هم آقاجون 24 ساعت از خونه ام دوره میگی چیکار کنم ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ثالثا انتقالیم جور نشد پارتی کلفت میخواد که شکر خدا من ندارم
باید برم تو کار پیچ
!!!!!!

محمد پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ

حمید جون جاسوس رو که دیگه الان باید خوب بشناسی !

بعدشم از صبحونه ها گفتی که داغ دلم تازه شد مخصوصا لوبیا و عدسی که هیچ وقت نخوردم

ولی انگار این عدسی ول کن ما نیست !

اینجا تو اداره ما هم هفته ای یکبار یارو صبحونه عدسی درست میکنه که
بالطبع اینجام نمی خورم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ

یه سلامم خدمت فرید لطفی عزیزم ..با اون صدای گرمش که تو حموم برامون چهچه میزد ...فرید جون دیوونه صداتم مخصوصا اواز ترکی هات..کاش کاست...نه سی دی میزدی الانم مستفیظ میشدیم از دم گرمت ....نیما غریبی ام که دیگه معرف حضور هست... دلمون لک زده واسه رقصای بورکینو فاسوییت:-)

فرید سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

ممنونم گلم.
من هیچ وقت دوران خوش آموزشی از یادم نمیره
دوستون دارم.

فرهاد شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.mye.blogfa.com

سلام رفیق
حالت خوبه؟
فردا باید از اهواز برم 01
آموزشیم رو اونجا افتادم
اینجوری که شما تعریف می کنید جای خیلی توپیه
یه صحبت هایی هم از رفیقلم اینجا شنیدم که بیشتر شبیه هتله تا پادگان

یه کوچولو نگرانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد