یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

یگان ۵۲۱

وبلاگ بچه های یگان ۵۲۱ از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا

۵۲۱ پـــــــــرچــم بـالا !!!

سلام بر جمعی یگان ۵۲۱ دوستان چه خبر؟

محل خدمتاتون چطوره ؟ امیدوارم که هر کدومتون هرجایی که هستین همیشه بگید :‌

                                  روحــــــیـــه عـــالـیــــــــــه !!!

امین رهبری عزیز که دیروز زنگ زد و تو اداره مربوطه داره خوب خوش می گذرونه .

امیدوارم همه بچه ها مثل من و کریم پرچم ۵۲۱ رو تو محل خدمتشون بالا برده باشن .

من که از همون روزهای اول که رفتم پرچم ۵۲۱ رو تو اداره بالا بردم تو این هفته هم که حسابی ثابت کردم که تحت آموزش ۵۲۱ یعنی چی ؟!چون حسابی شروع کردم به پیچوندن


بچه های امریه دیگه ای که پیش ما هستن و از من قدیمی ترن تحت آموزش نیروی دریایی هستن و ابهت ۰۱ رو ندیدن برا همین تعجب می کنن وقتی می بینن من به این راحتی میپیچونم....

چند روز پیش که با یکی از مهندسین جوون و رسمی اداره تو دفتر نشسته بودیم صحبت از خدمت شد و اینکه گفت اونهم تو ۰۱ آموزش دید.... از من پرسید کدوم یگان بودی گفتم ۵۲۱ اون خودش تو هفتصد و .... بود گفت یه فرمانده عقده ای داشتن که خیلی مزخرف بود فامیلیش رو که گفت بهش گفتم منظورت امرا... هست ؟ گفت آره می شناسیش گفتم این یارو فرمانده ما هم بود و داشت از خاطرات بدی که باهاش داشتن می گفت که دیدم این آقا رفتارش هنوز بعد این چند سال هیچ تغییری نکرده بود ! ولی خب اونها نتونسته بودن مثل ما جلوش در بیان و .....

(‌ولی دلم براش میسوزه چون این جور که معلومه هیچ دوره ای نتونست از خودش خاطره خوبی بجا بگذاره جز برای اون آقا زاده هایی که پارتی داشتن و این آقا هم همیشه ادعا میکرد من به هیچ عنوان پارتی بازی نمی کنم )


پ.ن۱ : راستی بچه ها دیگه الان جناب سروان حیدری  و سرگروهبان نوری باید رفته باشن برای پایان دوره و بزودی ترخیص میشن و خدمت سربازی رو به اتمام می رسونن.

جناب سروان حیدری شیرینی پایان خدمت یادت نره !!!!


پ.ن۲ : و اما ستواندوم باقری که بازم پیغام گذاشت :

سلام  با تشکر از مسئول وبلاگ که ما نفهمیدیم کیه

من حوصله زیاد ندارم بالاخره ع... رفت و اوضاع یکم بهتر شده  فرمانده گردان جدیدم خوبه و چون از پشت پرده های ع... خبری نیست اوضاع آرام شده مرد خیلی خوبیه فرمانده جدید به جزء چند تا اشکال که باید تحمل کنیم احتمالا از ماست
جناب سروان ن... هم خیلی خوب شده و هوای یگانشو زیاد داره  جزء دوری شما ملالی  نیست

پاسخ:

اگه یادت بیاد روز آخر کی بالاخره ماچت کرد می تونی بفهمی من کیم خوشگله !!!

ضمنا این ایمیلت رو هم واسم بزار .


پ.ن۳ : با تشکر از رضا صادقی

رضا صادقی و میثم سخاجو هم افتادن تیپ ۷۲ مکانیزه اندیمشک

نظرات 10 + ارسال نظر
احمد حلاج جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام به بچه های گل یگان 521 به خدا دلم براتون یه ذره شده من که خوبم و از روزی که از پادگان اومدم تا حالا هنوز یه آواز هم نخوندم یاد امشب شب مهتابه و اون آهنگ غمگینی که می خوندیم یاد اون شب آخر که همه هم قسم شدیم همه و همه تو ذهنم همیشه خواهد ماند ببخشید که تا حالا نتونستم سر بزنم خلاصه دوستتون دارم بچه ها یه کم به این چیزایی که میگم فکر کنید: صدای نرمان زاده،حرکات مانیان،خنده های حیدری،تنبیه های اون روزای آخر، ادعای زیاد علی پور،اقای گل، صدای سعید طهماسبی و ...یاد همه اون روزا بخیر بچه ها دم همتون گرم که تواین وبلاگ مطلب می نویسید.ادامه بدید همیشه پاینده باشید راستی جناب سروان حیدری خیلی دوستت داریم .بای بای

[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم من رو لینک کنی
بعد من رو خبر کن تا من هم شما رو لینک کنم....

احسان اندی جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام به همگی
ایشالا که خوبین!
من دزفول افتادم! پادگان پشتیبانی منطقه ۶ تو قسمت مخابرات تو مرکز پیام هستم.
دلم هم برای همه شما تنگ شده!
اینم یه هدیه از طرف من برا همه بروبچ ۵۲۱
http://www1.upic.ir/images/cgvctflj65vt6e3m8l.jpg
ایشالا آق محمد فرمانبر تو وبلاگ برا استفاده همه بچه ها میزاره

امیرحسین فرهمند شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ http://iranweb3.com/farahmand

سلام بچه ها.جای همتون فنی حرفه ای کرج خالیه.اینجا فقط اینترنت بازیه.راستی من همه عکس ها رو تو وبلاگم گذاشتم

رحیم سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام خدمت دوستان
خالا که صحبت از پیچش و پیچیدن شد خدمت اقایون عرض کنم که این سومین مرخصی بنده بعد از اتمام دوره آموزشیه جمعا یکماه مرخصی !!!!!
کریم چیجی میگی ها ها ها
دوستون دارم دلم واسه همه تنگ شده
کاش میشد خاطراتمون رو اینجا برا همدیگه تعریف کنیم
عاااااباس زاده

محمد چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

رحیم تو مثلا داری تو کرمانشاه خدمت می کنی؟

تو که همیشه خونه ای !!!!

تی تی می گی ؟

محمد چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

احسان جون واسه عکس ممنون چیز قشنگی از آب دراومد

اون بچه های سمت چپ رو واسه آرایش مثلثی حذف کردی ؟!

یا اینکه ....

[ بدون نام ] یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

اگه دستم بهت برسه احسان خفه ات میکنم جرا من رو از عکس حذف کردی !!!!!

آرش اژدری پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://ajdary.com

سلام دوست عزیز .
اعصابم خورده داداش !!
آموزشی توی تیپ 55 هوابرد شیراز بودم
حال افتادم تیپ 72 پیاده مکانیزه جایی که رضا صادقی و سخاجو افتادند.
رفتم اندیمشک این دو نفر رو پیدا می کنم.
بدرود.
خاطرات سربازی من
ajdary.com

ارزوخانوم چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

سیلام خیلی سایتتون چرته اصلا چرا اومدم اینجا!خودتون خواستین نظربدم چرته چرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد